Обмін і повернення товарів

Якщо вам з якихось причин не підійшов товар, ми можемо запропонувати обмін або повернення:

  • Повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту отримання замовлення в пункті перевізника, в новому і не пошкодженому стані. Збережено товарний вигляд, бірки й без сторонніх запахів парфумів, прального порошку, слідів косметичних або пральних засобів, без катишків, зачіпок тощо. В іншому випадку ми можемо прийняти товар, без відшкодування його вартості.
  • Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджерами Інтернет-магазину за вказаними на сайті телефонами та написати на корпоративну пошту info.solya.ua і надати наступну необхідну інформацію для повернення: номер і дата замовлення, П.І.Б., артикул товару, причину повернення.
  •  Повернення коштів здійснюється на розрахунковий рахунок протягом 10 робочих днів з моменту відправки Покупцем повернення.
  •  Транспортні витрати з повернення бракованого товару оплачується Продавцем. Якщо ви помітили недоліки (брак) одягу під час первинного огляду, повідомте про це  +380683013317 Telegram, Viber, e-mail: info.solya.ua
  • Повернення товару з яких-небудь інших причин оплачується Покупцем.
  • Відповідно до чинного закону "Про захист прав споживачів" товари, придбані по знижці в період акцій, обміну та поверненню не підлягають! Крім випадків, коли покупць виявив брак товару.
  • На категорію боді, корсети, нічні сорочки, піжами, халати, домашні костюми, панчішно-шкарпеткові вироби, рукавички, рукавиці немає обміну і повернення.
  • Згідно з статтєю 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. №1023-ХІІ та Додатки №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. №172, до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: боді, корсети, нічні сорочки, піжами, халати, домашні костюми, панчішно-шкарпеткові вироби, рукавички, рукавиці  т. і. (в списку дуже багато товарів).
  • Повернення і обмін товарів здійснюється через Транспортну компанію "Нова Пошта".  Після отримання речі ми перевіримо її цілісність і відправимо Вам обрану Вами заміну або відшкодуємо суму повернення на наданий Вами банківський рахунок (реквізити). Терміни проведення обміну залежать від того, коли ми отримаємо від Вас посилку з поверненням. Після отримання повідомлення від Нової Пошти про прибуття повернення протягом 3-х робочих банківських днів ми відправляємо Вам заміну на Ваше повернення. Термін проведення оплати - 10 робочих банківських дні після дзвінка менеджера.

Ми завжди на зв'язку і раді допомогти вам!

+380683013317 Telegram, Viber, e-mail: info.solya.ua